Goedendag.
Ik heb een aalbessen struik en daar zitten allemaal van zulke bladeren aan. (zie foto)
Wat is dat voor ziekte of plaag en wat kan ik er tegen doen?
Bij voorbaat mijn dank hiervoor.
Groet, Johan3
Bloedblaarluis. Is niet erg schadelijk, wel ontsierend. Je kunt de aangetaste toppen eruit snoeien of wachten tot de natuurlijke vijanden ze opruimen.
Wilt u meer controle over de berichten die u toevoegt aan groeninfo.com - bijvoorbeeld geïnformeerd worden over nieuw geplaatste reacties bij uw bericht - raden wij u aan eerst een account aan te maken en in te loggen voordat u een bericht plaatst. Account aanmaken | Inloggen
Bloedblaarluis. Is niet erg schadelijk, wel ontsierend. Je kunt de aangetaste toppen eruit snoeien of wachten tot de natuurlijke vijanden ze opruimen.
Reactie toevoegen