vloeibare 100% natuur zuivere mest voor planten

15 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
#1 vr, 01/01/2016 - 16:44
ton/marco

vloeibare 100% natuur zuivere mest voor planten

vloeibare 100% natuur zuivere mest op de verpakking staat 10ml per liter water eens per week ik wil dit gebruiken bij hydrocultuur eb en vloed systeem constant wat is nu de verhouding?

vr, 01/01/2016 - 23:47
GreenConnection

Gier lijkt me ongeschikt voor hydroplanten. Geef daarvoor speciaal geschikte voedingsstof.

za, 02/01/2016 - 10:28
ton/marco

ik schreef niet over gier,biologische 100% natuur zuivere meststoffen NPK 3 4% stikstof 4% fosforzuuranhydride 3% kaliumcitraat enz.het gaat mij er om kan ik dit gebruiken en wat is de verhouding dan bij hydrocultuur?

za, 02/01/2016 - 14:45
GreenConnection

Wat is vloeibare 100% natuur zuivere, biologische mest, anders dan gier?

za, 02/01/2016 - 15:02
fuchsia

Waarom niet gewoon Hydro vloeibare voeding nemen. Dan kun je er van uitgaan dat het goed is, en staan de juiste doseringen op het flesje/pakje. Ik zo maar niet experimenteren met mijn hydroplanten.

za, 02/01/2016 - 15:33
Ineke*

Organische mest, vloeibare- of korrelkunstmest. Bij mest denk ik eigenlijk altijd aan paarden/koeienpoep enz.is dat zo?

za, 02/01/2016 - 16:48
ton/marco

Geachte lezer waarom ik niet gewoon hydrovoeding heb genomen,zal ik bij deze uitleggen al heeft het niets met mijn vraag te maken!ik heb hier in Portugal niet de beschikking over al de producten die er in Nederland of Belgie beschikbaar zijn,en als het er wel is? moet ik zeker 100 kilometer rijden, spreken we niet over de vraag hoe ik dit duidelijk maak,als ik spreek dat ik aan het experimenteren ben om groeten te kweken op water,kijken ze mij aan of ik gek ben,had deze vloeibare voeding wel bij de hand,hoe dan ook iedere tip of andere oplossing,behalve alleen over gier te schrijven,maar praktische tips zijn welkom.

za, 02/01/2016 - 16:52
Ineke*

Citaat: ik heb hier in Portugal niet de beschikking over al de producten die er in Nederland....
dat had je eerder niet vermeld

za, 02/01/2016 - 17:29
ton/marco

Er zullen toch wel andere oplossingen zijn,heb een bak met meervallen waar het water hiervan door hydrokorrels lopen en teruggaat naar de vis tomaten en sla beginnen na veel tegenslag nu te groeien maar ik wil niet van vis afhankelijk zijn. Dus opmerkingen als gier of wat ik niet geschreven heb draag nog niet bij aan mijn vraag.

za, 02/01/2016 - 21:36
GreenConnection

Als je verhaal in eerste instantie duidelijker was, was ons antwoord dat mogelijk ook geweest.
Je zit op internet, dus waarom niet hydrovoeding per post bestellen? Bespaard je 100 km rijden.

zo, 03/01/2016 - 10:22
ton/marco

De antwoorden op mijn vraag,is nog niet gegeven,wel word verwezen naar zaken die ik zelf ook kan bedenken,dat bijv.pocon voor kuipplanten eerder beschreven puur gier is,geloof ik niet gezien de dingen die er in zitten,het ging mij om de verhouding als ik dit toedien bij hydrocultuur,ben nog aan het experimenteren,uitzoeken welke mogelijkheden ik hier heb aquaponics/hydrocultuur op water of op korrel,toch bedankt voor de moeite,probeer via andere wegen een direct antwoord op mijn werkelijke vraag te krijgen.

zo, 03/01/2016 - 22:27
GreenConnection

Je kreeg antwoord op je vraag, maar dat was niet het antwoord dat je wilde horen.

ma, 04/01/2016 - 18:55
plantadvies

Is er een mogelijkheid om de fabrikant hierover in te lichten, of het bedrijf waar je dit vandaan hebt?

di, 05/01/2016 - 16:07
ton/marco

dank ga de firma vragen

di, 05/01/2016 - 18:18
plantadvies

Graag gedaan

Onderwerp gesloten
Stel een tuinvraag