Hoe heet deze plant?

12 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
#1 vr, 02/12/2016 - 00:23
Pimbens

Hoe heet deze plant?

Beste mensen,
Ik heb een nieuwe plant gekregen van iemand voor op kantoor, echter weet ik niet om wat voor plant het gaat. Ik wil graag opzoeken hoe ik hem het beste kan verzorgen. Veel sprieten zijn namelijk al geknakt en de toppen van de bladeren worden soms wat geel/bruin...
Wie heeft de gouden tip? Alvast bedankt!
Pim

Hoe heet deze plant?
di, 29/11/2016 - 16:09
GreenConnection

Een gouden tip: eerst je plant rechtop zetten!

wo, 30/11/2016 - 16:28
werfleider

Je kan toch hard zijn GC! Ik denk dat het Beaucarnea recurvata is, maar staat er 1 of meerdere planten in de pot?

wo, 30/11/2016 - 18:37
GreenConnection

Klopt, bikkelhard! Je ziet toch zelf na plaatsing dat een foto dwars staat? Dan ga je er wat aan doen, lijkt mij.

wo, 30/11/2016 - 19:19
Pimbens

Ja! Dat is hem volgens mij wel! :) Het is 1 plant, maar vrijwel meteen is hij gesplitst in drie.
Bedankt! Pim

wo, 30/11/2016 - 19:23
GreenConnection

-@Pimbens: en de dwarse foto laat je zo staan?

wo, 30/11/2016 - 23:05
werfleider

Zo? Is inderdaad wat duidelijker!

Hoe heet deze plant?
do, 01/12/2016 - 00:14
GreenConnection

Dank! Het gaat niet om de duidelijkheid, maar om het idee, dat iemand een vraag serieus stelt, met respect voor het aanzien van een forum. Helaas is het zo, dat eenmaal het antwoord wordt gegeven, de vraagsteller het geen bal meer interesseert. Ik vind het een minachting naar de beanwoorder toe.

do, 01/12/2016 - 22:31
WiPe

Dat hebben we al kunnen merken ja. Maar net daardoor wordt het allemaal zo strikt en gecrispeerd.

do, 01/12/2016 - 23:48
Pimbens

Hoi Green Connection,
Ik dacht eigenlijk dat je een grapje maakte, maar de dwarse foto zat je echt dwars. Ik heb hem geprobeerd recht te plaatsen, maar ik krijg daar geen optie voor. Mijn excuses. En over het respect naar de antwoorder, volgens mij heb ik toch netjes bedankt voor de moeite, meer kan ik toch niet doen?
Als iemand me kan uitleggen hoe ik de foto kan draaien, zal ik dat zeker doen.
Vriendelijke groet, Pim

vr, 02/12/2016 - 00:21
GreenConnection

Pim: dank voor jouw reactie! Bij problemen kun je het best gewoon even reageren, maar dat deed je niet. We willen je altijd helpen!
Kopieer de foto naar je buroblad en draai de foto in de rechtop positie. Hernoem de foto en upload hem opnieuw. Succes!

vr, 02/12/2016 - 01:08
GreenConnection

Bedankt, Pim!! Met mijn excuses voor mijn misschien wat onvriendelijke toon.

Onderwerp gesloten