Tuinplannen voor 2012?

5 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
#1 za, 17/12/2011 - 18:45
Joop Klepzeiker

Tuinplannen voor 2012?

Wie heeft al tuin plannen voor 2012 gemaakt?
En wat voor plannen?

Ik nog niet, maar ben benieuwd wie er wel hebben.

za, 17/12/2011 - 19:20
Anoniem (anoniem geplaatst)

Ik wel,

ik heb vorig jaar weer een aantal tegels uit mijn terras verwijderd.
De grond omgespit (eerder omgeploegd) en wat beter in conditie gebracht. Toen ik het huis kocht was alles betegeld net zoals de tuin van mijn buren en hun buren (die hebben jeukende vingers gekregen sinds ik met mijn tuin bezig ben gegaan, mijn ideeën zijn opeens niet zo uniek meer in de straat).
Nu is dit een zaaibed(je).

Hier wil ik nog een Trachycarpus Fortunei of een Punica Granatum neerzetten. Daaronder zit ik te denken om wat Erysimuminfo-icon Linifolium.
Mbt Punica moet ik eerst nog meer informatie inwinnen ivm verzorging en winterhardheid (ik voel een nieuw topic aankomen voor 2012).

Verder wil ik tussen de passiebloem (schutting) nog wat Jasminuminfo-icon Nudiflorum planten en tussen de passiebloem tegen het huis aan wat trachelospermum jasminoides (heeft de niet 100% ideale isolatie nog nut).

Alexander

za, 17/12/2011 - 20:49
ondergetekende

nog niks geen plannen,behalve gewoon sorteren wat voor groenten ik wil zetten en zo...
dat is hier nog altijd een bouwwerf met allerlei zwerfvuil(betonmlen,palleteen isolatiemateriaal etc.) en dat zal nog nie direct veranderen,dus echte plannen maken kan ik nog niet...

zo, 18/12/2011 - 01:56
pia zz

heb verschillende anabels eruit gehaald ivm de hoogte en de breedte ervan, daar komen doorbloeiende hortensia's in, die je weer op maat kan snoeien en bloeien op nieuw hout, echt super,heb er vorig jaar ook een paar aangeschaft, je kunt ze heel compact houden en ze bloeien tot ruim in oktober.

ma, 19/12/2011 - 18:27
waldemar

Ik ga komend jaar m'n kippenhokken opknappen, Verven, nieuwe dak bedekking, sommige deurtjes vervangen/opknappen.

voortuin helemaal aanpakken, nieuwe tegels wat nieuwe planten, steiger bouwen aan de waterkant, met een standaard vis huisje, zodat ik in de rege ook lekker kan vissen, met een warmte lamp er in, hij staat wel verdekt opgesteld de lamp anders zien de vissen hem.

Nieuwe Tuin set van steigerdelen.

Ik heb aankomend jaar genoeg te doen.

Onderwerp gesloten
Stel een tuinvraag