directplant

7 berichten / 0 nieuw
Laatste bericht
#1 zo, 25/03/2012 - 13:40
ibvl

directplant

wie o wie heeft er ook zo'n nare ervaring met Directplant!
twee jaar geleden heb ik een stamloze yuccainfo-icon besteld.
Deze was vrij prijzig €52.50 tov de andere yucca's.
maar goed dat had ik er voor over.
Na een jaar bleek de Yucca een stam aan te maken.
Contact met Directplant had geen effect. Ze namen geen verantwoordelijkheid en schoven het af op de leverancier (waar ik overigens niets mee te maken heb, ik heb het product bij Directplant gekocht en zij dienen dit op te lossen)die zei het juiste product te hebben geleverd en hier was de kous mee af voor Directplant. Verdere mails werden niet meer beantwoord. Ik moet deze Yucca nu verwijderen want dit is niet wat ik wil en ben €52.50 kwijt en dat vind ik zonde.Ik raad dan ook iedereen af om daar te bestellen maar ik vraag mij af wie nog meer deze ervaringen heeft. Van service en goede aftersales hebben ze niet gehoord. Ik vind dit in ieder geval schandalig.

directplant
zo, 25/03/2012 - 14:35
tuinprins

Is De Rijdende Rechter hier aanwezig?

Op de site van Directplant staat te lezen:

'Wij hebben het volste vertrouwen in de kwaliteit van de door ons geleverde planten. Wij geven u de garantie dat onze planten in uw tuin aanslaan. Mocht dit onverhoopt bij u niet het geval zijn, zeg het ons! Niet goed? Geld terug!'

Over soortechtheid wordt niets vermeld maar in het vak is het gebruikelijk dat in overleg met de klant de juiste plant wordt geleverd of de klant (een deel) van zijn geld terugkrijgt.

Achter de slogan 'Niet goed? Geld terug!' staat in ieder geval terecht een uitroepteken (maar het had ook een vraagteken mogen zijn!).

Gegroet, de tuinprins

vr, 27/04/2012 - 12:21
Anoniem (anoniem geplaatst)

Als je her en der op internet kijkt zijn de reacties vaak nogal wisselend over dit bedrijf. Regelmatig ontbreken er planten of worden er ongevraagd andere planten geleverd dan besteld. Vervolgens reactie dat ze niet zomaar andere planten kunnen leveren dan ze al geleverd hebben net zoals bij u. Ook over de kwaliteit zijn de meningen verdeeld: geknakte takken, kleine wortels, kleinere planten....
Levering wordt ook erg moeilijk over gedaan (weet ik inmiddels ook uit eigen ervaring). Ze beloven op de site dat ze dag en tijdstip kunnen aangeven, uiteindelijk kunnen ze geen van beiden aangeven, kunnen geen rekening houden met individuele klanten (hun eigen woorden). Ook niet als je een vrij breed leveringsspectrum aanbiedt blijven ze stug aan hun oorspronkelijke leverdatum/tijd vasthouden, ook als dit uberhaupt niet kan
Kortom erg slechte service en niet klantgericht

vr, 27/04/2012 - 13:29
Anoniem (anoniem geplaatst)

Een beetje vreemd dat na ruim een maand nog een reactie komt op deze topic, temeer nadat mijn inbreng op de vraag is verwijderd. Het is namelijk helemaal niet zeker, dat het hier gaat om een stamloze Yuccainfo-icon, hetgeen ik uitgelegd heb.
Wie mijn antwoorden verwijderde is mij onduidelijk.
Waarom de vraagsteller niet meer reageerde op mijn uitleg over de verschillende eigenschappen van Yucca soorten is erg vreemd te noemen.
Misschien heeft de topicstarter bij nader inzien toch een beoordelingsfout gemaakt?

vr, 27/04/2012 - 21:14
tuinprins

Ik dacht dat alleen degene die het antwoord schrijft het ook weer kan verwijderen. Is dus niet zo?

vr, 27/04/2012 - 23:57
patricia_1972

Met een omweg zou de schrijver van het verhaal het hele bericht kunnen
verwijderen en opnieuw kunnen aanmaken....dan is het antwoord ook verdwenen.

Gr.

za, 28/04/2012 - 01:28
Anoniem (anoniem geplaatst)

We zullen het nooit horen, maar ik blijf het een raar verhaal vinden.

Onderwerp gesloten
Stel een tuinvraag